פושטקית חושפת: כל האמת על קורס הפושטק המדובר של אדם טל

קורס הפושטק, אדם טל, שיווק שותפים, אדם טל תביעה, נפגעי אדם טל, קורס שיווק שותפים, שיווק שותפים למתחילים

קורס הפושטק הוא מצד אחד המפורסם והמדובר ביותר בשיווק שותפים, ויש היום כבר הרבה קורסים בתחום בארץ, ומצד שני הוא גם המושמץ ביותר. אדם טל סופג הרבה אש לאחרונה במיוחד, אחרי ששיחרר את סדרת הרשת שלו, שמסבירה על שיטת מאני האקינג ושיווק שותפים, חושפת את כל התהליך הכואב שהוא בעצמו עבר, בעיות בריאותיות וגם כלכליות שנאלץ להתמודד איתם, ואיך הגיע למיוליונים שהרוויח בתחום. באינטרנט זה נראה כאילו האוכלוסיה נחלקת לשני חלקים. חלק אחד כולל את כל אלה אלה ששונאים את אדם, טוענים שהוא נוכל, רמאי, אלה שנפגעו ממנו, שטוענים שהקורסים שלו לא נותנים באמת ערך. חלק שני כולל את אלה שמשווקים את אדם טל, מפרסמים אותו ואת קורס הפושטק שלו, מספרים דברים טובים עליו ועל הקורס, מנסים לשכנע אתכם להאמין להם ולרכוש את הקורס. חלק מהם באמת מאמינים שהם צודקים, חלק בכלל לא אכפת להם, הם עושים את זה כדי להרוויח כסף בשיווק שותפים.

אבל שכחתם את כל האנשים שבאמת יודעים הכל על קורס הפושטק, ולא מעט גם על אדם טל. קוראים להם "פושטקים", המספר שלהם עבר את 4,600, זה לא מעט ונראה רציני.

אני רוצה לחלוק אתכם סיפור של פושטקית אחת. היא מעדיפה לא לחשוף את זהותה (בכנות, אני מבינה אותה, היא פשוט לא רוצה שיציקו לה אחר כך בפייסבוק), אבל היא כן מוכנה לספר את החוויות שלה, לחלוק את הניסיון, את הטעויות שלה, איך הפסידה כסף בשיווק שותפים ומה היא למדה.

"פרדוקס המיליון הראשון" – ספר חדש של אדם טל שעוזר לך להבין האם גם אתה יכול לעלות על מסלול הכסף
לרכישת הספר במחיר סמלי של 5 שקלים לחצו כאן>>.
כרטיסים לסדנה פרונטלית – שיעור של 3 שעות עם אדם טל
לרכישת כרטיס במבצע – רק 38 שקל – לחצו כאן>>

איך הגעת לקורס הפושטק?

קראתי כתבה מעניינת על אדם טל, סיפור חייו עשה לי משהו בראש. אני באותה התקופה עבדתי בעבודה די טובה, עם משכורת מעל הממוצע, אבל הרגשתי שאני נחנקת מהשגרה הזו, ופחדתי להישאר שם שנים רבות כי זה נוח. חיפשתי משהו אחר, חיפשתי פתרון שיתן לי חופש לחיות את היום שלי כמו שאני רוצה ולא כמו שמכתיבים לי אחרים. ידעתי שבשביל חופש אני צריכה גם כסף, אבל נמאס לי לעזור לאחרים להתעשר. היה לי בתת מודע איפה שהוא שאני יכולה להרוויח את הכסף לעצמי, רק לא ידעתי איך. נרשמתי לסדרת רשת שאדם שחרר אז, לפני שנתיים. זה מה שעשה לי את השינוי בראש. אני יודעת שגם עכשיו הוא שחרר את הסדרה. אם מישהו עוד כמוני מחפש דרך החוצה מהחיים שהוא כלוא בהם, לדעתי זה חיוני לראות את זה, גם אם תחליטו לא להירשם לשום קורס. זה פשוט גרם לי לשנות את כל החשיבה שלי על כסף, על אושר וכל מה שביניהם.

קורס הפושטק ביקורת

איך את התרשמת מהקורס? אילו תוצאות השגת?

היה לי קשה בהתחלה. צריך להיות עם ראש פתוח כדי להתחבר לכל הקונספט, ואני הייתי תקועה בכל מה שלמדתי קודם (תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים). גם עבדתי עדיין, עשיתי דברים אחרי עבודה, זה לא פשוט וראיתי שאני מתקדמת לאט. בסוף נשברתי והתפטרתי מעבודה. למה? ראשית, לא יכולתי יותר. שנית, כבר קיבלתי החלטה מה אני הולכת לעשות בחיים, וזה לא כלל להיות שכירה. זו היתה החלטה קשה, שאף אחד במשפחה לא תמך בה, זה היה מסוכן, אני אני לא רציתי לוותר על החלומות שלי. אחר כך הגיעו האכזבות. התחלתי להתנסות תוך כדי למידה, והפסדתי כסף. כן, כמה אלפי שקלים עפו לאוויר בפרסום בפייסבוק ללא שום תוצאות. היום כואב לי על זה. אז נורא כעסתי על הקורס ועל כל מה שקרה. היום אני מבינה, אחרי שניתחתי הכל, שאני פשוט עשיתי טעויות. אבל חשוב היה לי לעשות אותן, כי למדתי מזה המון.אדם אמר באחת ההדרכות שלו: "כדי להצליח כאן צריך שני דברים. אחד, זו התמדה, לא לוותר, כי אם תנסה מספיק פעמים בסוף זה יצליח, ואם תוותר לעולם לא תדע כמה יכולת להרוויח. שני, היכולת לעשות בדיוק מה שאומרים לך גם אם זה נראה לך לא הגיוני או אפילו שטות מוחלטת".

אז פשוט עזבת את זה?

לא, אני אספתי את השברים והתחלתי הכל מחדש, עם הפקת הלקחים. אני זוכרת את החשבונית הראשונה שהוצאתי על ההכנסות שלי משיווק שותפים, 1538 שקל. זה היה נצחון ענק בשבילי אחרי כל כך הרבה כשלונות. זו הייתה אבן דרך חשובה, נקודת על חזור כזאת. ידעתי באותו רגע שהכל אפשרי, שאין סיכוי שאני לא אצליח, ואני בחיים לא אהיה שכירה יותר. לא היה הכל חלק אחרי זה, היו לי עליות וירידות, אבל לא משנה מה, אני פשוט המשכתי כי ידעתי שאין לי שום דרך אחרת, אלא רק להצליח.

באמת הרווחת בזה כסף, אפשר לשאול כמה?

ברור שהרווחתי כסף, לא מליונים עדיין. זו לא השאלה האם אני ארוויח את המיליון, אלא מתי אני ארוויח את המיליון הראשון שלי. אני ממשיכה ללמוד מהטעויות שלי כל יום. בנוסף, זה תחום מאוד דינמי, כל הזמן יש חידושים, שינויים. צריך לומר לזכותו של אדם, הוא מעדכן את כל התכנים שלו, כל הזמן, ככה שהקורס שלו לא מתיישן אף פעם, הוא רק מתרחב עם הזמן. את השנה הראשונה שלי סיימתי בהפסד. בשנה השנייה כבר ראיתי רווח של כמה עשרות אלפי שקלים, זו היתה הוכחה בשבילי – טוב שלא וויתרתי כמו הרבה אנשים אחרים, כי עובדה שהצלחתי בסוף. הייתי מצליחה יותר אם הייתי פועלת יותר מדוייק לפי מה שלימדו אותי. מה שטוב זה שאני תמיד יכולה לתקן את עצמי, להשתפר ולהתקדם. היום אני מבינה שהסיבה העיקרית בגללה הפסדתי כסף, היא שאני פשוט רציתי להרוויח כסף כמה שיותר מהר, לא הייתה לי סבלנות לפעמים לעשות את כל התהליך ולבנות פאנל שיווקי כמו שאמרו לי (לא להיבהל מהמושגים, את הכל לומדים בקורס, ברמה הכי גבוהה), חשבתי לקצר את הדרך לפי מה שהיה נראה לי, וזו הייתה טעות.

קורס הפושטק ביקורת

מה התועלת המרכזית שקיבלת מהקורס?

קיבלתי הרבה ידע, כלים, אבל זה לא הדבר החשוב ביותר. עשיתי "סיבוב פרסה" בתודעה שלי. קיבלתי את החופש. החופש להחליט איך החיים שלי ייראו, איך היום שלי עובר. קיבלתי את העובדה שאני רוצה להרוויח המון כסף, וזה בסדר. זו רק שאלה של זמן והתמדה. ציטוט מפורסם של בחורה שאני לצערי לא זוכרת את שמה מלווה אותי כל הזמן – "הדרך היעילה ביותר לעשות משהו היא לעשות אותו". רק עם עשייה מתמדת יבואו התוצאות. אם נפסיק לנסות, לעולם לא נדע מה לא מימשנו בחיים, לאן יכולנו להגיע.

 

האם זה הכרחי לקנות קורס, או אפשר ללמוד לבד שיווק שותפים? הרי יש היום ברשת המון מידע חינמי, האם קורס הפושטק הוא הפתרון הטוב ביותר?

קורס הפושטק הוא לא הפתרון הטוב ביותר, לכל אחד מתאים משהו אחר. ברור שאפשר גם ללמוד לבד, וגם להצליח אפשר. אף אחד לא מבטיח לכם שאם תקנו את קורס כזה או אחר תצליחו פלאים. יש אנשים שלומדים לבד, מנסים, משתפרים וגם מצליחים יותר. כל אחד צריך להחליט מה מתאים לו. אני לקחתי את מה שהיה מתאים לי באותה התקופה. האם הייתי עושה את אותו הדבר גם היום בדיעבד? התשובה היא – כן, אני בכלל לא מתחרטת. זו היתה ההחלטה הטובה ביותר שעשיתי בחיים. טוב, אחרי ההחלטה להביא ילדים לעולם. (היא מחייכת…)

קורס הפושטק ביקורת

למי מתאים לדעתך לקנות את קורס הפושטק?

זה מתאים למי שהחליט קודם כל שהוא צריך שינוי בחיים. מי שהחליט שהוא רוצה לשלוט בחיים שלו ולא לתת לאחרים להוביל אותו לשגרת חיים שתוציא ממנו את כל האנרגיות תמורת משכורת, גבוהה ככל שתהיה היא לא תעניק לו את החופש לקבל החלטות בחיים. כשהייתי שכירה, אפילו את החופשה שלי לא יכולתי להחליט מתי לקחת. זה מתאים למי שרוצה להרוויח כסף ולא רוצה לבזבז את הזמן לניסיונות לבד. קורס הפושטק יתן לכם פשוט קיצור דרך, ללמוד ממי שכבר עשה את הטעויות שלו ויכול לחסוך את זה מכם. אני יכולה להגיד גם למי זה בטוח לא מתאים. לא מתאים לכל אלה שרוצים תוצאות מייד (גם אני הייתי כזו פעם, לכן הפסדתי כסף). זה בטח לא מתאים לכל האנשים שמחפשים פתרונות קסם, דרכים בהם יבטיחו להם רווחים, וכל האנשים שממורמרים מהחיים שלהם, אבל במקום לעשות משהו כדי לשנות את המצב הם מאשימים את האחרים, וגם את אדם טל כמובן.

רבים טוענים כי אדם טל רמאי ונוכל, מה יש לך לומר עליו כאישיות?

האמת די נמאס לי מאלה שמדברים עליו הרבה, ולא מכירים אותו בכלל. אומרים עליו ססמאות שאין להן בסיס בכלל, סתם כדי להוציא את התסכול שלהם. לכל בן אדם יש יתרונות וחסרונות. אני מכירה את אדם אישית, לא רק ממסך מחשב בקורס. היום קשה למצוא אנשים עסקים ישרים והוגנים, רוב האנשים מנסים לעבוד אחד על השני ולשרוד ככה. אדם הוא איש עסקים הוגן וגם בן אדם ישר בצורה מפתיעה הייתי אומרת, יחסית לניסיון שלי עם אנשים שפגשתי בחיים. בלי קשר לעסקים, אדם עם כל ההצלחה שלו, הוא קצת ביישן לדעתי.

 

סדרת הרשת של אדם שחושפת בין היתר את הסיפור האישי שלו, יורדת מהרשת בימים הקרובים. כך גם ההזדמנות להירשם לקורס הפושטק במחיר מבצע. בפעם האחרונה קורס הפושטק היה במבצע לפני כשנתיים. לכן, מי שהחופש שלו בחיים חשוב לו, חייב להזדרז.

 

נ.ב. סדרת רשת "מאני האקינג" הייתה ניתנת לצפייה לזמן מוגבל, כעת הגישה לסדרה סגורה

 

אולי יעניין אותך גם:

מה זה שיווק שותפים

דף הבית

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.