תכלס כסף – מה אתם חייבים לדעת לפני שנרשמים לקורס של הדר אשוח

תכלס כסף, הדר אשוח, שיווק שותפים, קורס שיווק שותפים

הדר אשוח ושליו יפרח - נוכלים או יזמים מוכשרים?

היכרת פעם בן אדם שהגיע להישגים יוצאי דופן? אחד שקיבל מאה במבחנים "בלתי פתירים" אמרו עליו – "כן, הוא בטח רימה". למה, לא יכול להיות שהוא ממש מוכשר ולמד בשקדנות למבחן? יש כאלה שיגידו "לא סביר, נראה טוב מדי". רואים אישה צעירה ומטופחת, עוצרת ליד חנות בגדים בכיכר המדינה בתל אביב ויוצאת מרכב יוקרה חדש, ואז אומרים – בטח קיבלה ירושה, או התחתנה עם מישהו עשיר מאוד, או שניהם. למה, לא יתכן שהיא יזמית ממש מבריקה ומוכשרת, לא יכול להיות שהיא הרוויחה את הכסף בעצמה? יגידו – "קשה להאמין שהיא עשתה הכל לבד".

לצערי, ככה בדרך כלל אנו שופטים אנשים עם הישגים יוצאי דופן. אני מכירה את הדר כבר כמה שנים טובות, עשינו במקביל את הצעדים הראשונים שלנו בשיווק שותפים אז. כל אחד היה אז בנקודת זינוק שונה, עם מטרות שונות, כך גם המשכנו לכיוונים שונים. את שליו היכרתי כמה חודשים מאוחר יותר – בחור מוכשר בטירוף, מחייך תמיד, יעזור לכם בכל דבר בלי לצפות לכלום בתמורה, בחור ישר כמו סרגל ובעל אנרגיות מטורפות. כן, כל הסיפורים שיש בכתבות עליו – על החובות שנערמו לו, איך אמא שלו הביאה אותו לכנס בשיווק שותפים של אדם טל, איך הוא ישב מול המחשב 16 שעות רצוף בניסיון להבין איך עובד כל העסק הזה, איך הוא התחיל להרוויח, איך החזיר את החובות, פתח חברה – הכל אמיתי, שלא יהיה לכם ספק.

 

תכלס כסף, הדר אשוח, שלו יפרח, שיווק שותפים, קורס שיווק שותפים

אני מכירה את שניהם מאוד מקרוב. גם הסיפורים של הדר, ילד פלא מזכרון יעקוב שלמד בישיבה תיכונית. הילד שהצהיר – עד גיל 18 אני עושה מיליון שקל. הוא אכן עשה, ועוד לפני שמלאו לו 18. איך הוא עשה את זה? עם ברק בעיניים. אני לא יודעת אם ראיתם אותו פעם על הבמה באחד הכנסים – מדבר מהר כל כך שאני לא יודעת מתי הוא נושם, מנופף בידיים וכל הזמן הולך ימינה ושמאלה על הבמה. הוא ילד כריזמטי ויצירתי מאוד (אני עדיין קוראת לו ילד כי יש לי בת בגילו), מוכשר מאוד. הוא לא מכיר את המילה "כישלון", זו הסיבה העיקרית שהוא הצליח.

האם הם "עבדו" על אנשים, רימו או משהו כזה? ממש לא. הם רצו מאוד להצליח בגדול, הם חיפשו דרכים לעשות כסף, הם זיהו הזדמנות ולקחו אותה בשתי ידיים, הם מצאו אנשים בתעשייה הזו שיעזרו להם מבחינת ידע, הכוונה, משאבים. למה חלק מכם קוראים להם נוכלים? כי אולי הם לא הדגישו מספיק – לא כל אחד יכול להרוויח כסף משיווק שותפים, מוצרים דיגיטלים ודרכים יצירתיות נוספות. אולי זה נראה זוהר אבל ממש לא קל להרוויח כסף בעולם הדיגיטלי. 

אני אגיד לכם מה יותר קל – להחליט מה אתה רוצה בחיים, ועל מה אתה לא מוכן להתפשר. אם החלטת להצליח, אתה תמצא דרך לעשות זאת, אתה תתעקש ולא תיוותר גם אחרי מאה כשלונות רצופים. אם לא החלטת, סתם רצית לנסות, אולי יצא מזה משהו, אולי תתפוס רכבת אל העושר… רוב הסיכויים שתהיה מאלה שמאשימים את כל העולם בבעיות שלהם. אז התשובה לשאלה שבכותרת – שני הבחורים האלה הם יזמים מוכשרים.

האם הסיפור שלהם באמת עשה לכם משהו? אולי כדאי לכם, לפני שאתם קופצים למים, לקנות ספר דיגיטלי ב-5 שקל שיסביר לכם איך אפשר לבנות מסלול אל המליון הראשון.

לרכישה לחצו כאן>>.

יותר טוב מזה? בואו פעם אחת להשתתף בסדנא פרונטלית עם אדם טל בנושא יזמות דיגיטלית. תראו אותו, דברו איתו, תקשיבו לו – אולי זה יעזור לכם לקבל החלטה, בהשקעה מינימלית של כמה שקלים.

כדי לבדוק לאיזה תאריך יש מקום פנוי ולהירשם לחצו כאן>>.

המשך הכתבה למטה כאן נכתבה מזמן, על קורס של הדר ושליו "תכלס כסף". היום יש להם חברה בשם "אקדמייה 2100", והם מלמדים את כל השיטות להרוויח כסף בדיגיטל, לא רק שיווק שותפים. לדעתי, ההצלחה שלהם מעוררת השראה, חבל שיש כאלה שזה מעורר בהם רק קנאה. אבל אני מבינה שאין מה לעשות, זה העולם שלנו. 

 

שיווק שותפים

תכלס כסף של הדר אשוח – מה אתם מקבלים?

  • קורס שיווק שותפים פרקטי
  • שיטה שתעזור לכם להרוויח כסף מכל מקום ולהעלות את רמת החיים
  • הזדמנות ללמוד את המקצוע של העתיד, ברמת מקצועיות גבוהה
  • להרוויח כסף גם במקביל לעבודה במשרה מלאה
  • אפשרות להרוויח כסף גם ללא קשר לזמן

זה ממש לא משנה מה הגיל שלך, ניסיון, השכלה, כישורים – כל אחד יכול להצליח בשיווק שותפים

מה כן חייב להיות לך כדי שתצליח:

  • רעב אמיתי לכסף, לרמת חיים גבוהה יותר
  • רצון גדול להצליח, תשוקה ומוטיבציה
  • מוכנות להשקיע ולעשות צעדים מעשיים כדי להשיג את ההצלחה

אם אין לך את כל אלה – זה לא בשבילך כרגע, אולי תהיה בשל לזה יותר מאוחר, אל תקפוץ עכשיו למים סתם כי בכל מקרה הסיכוי שלך להצלחה הוא לא גבוה.

אם יש לך את כל התכונות האלה – הדבר היחיד שחסר לך זה הכשרה מקצועית ברמה גבוהה.כאן יש לך הזדמנות אמיתית – ללמוד שיווק שותפים אצל הדר ושלו.

תכלס כסף – ביקורת על קורס של הדר אשוח

תכלס כסף הוא קורס שיווק שותפים של הדר אשוח ושלו יפרח. אני מניחה שאם אתם קוראים את הכתבה הזו, בטח כבר שמעתם עליו. כמות המידע שיש היום באינטרנט על הדר אשוח והקורס שלו "תכלס כסף" היא עצומה. אבל לא כל דבר שמישהו כותב הוא נכון. חשוב שתדעו את האמת.

הטענה הכי שכיחה שאני שומעת היא – "הם פשוט מרוויחים ממכירת קורסים, הכל שקרים".

ניסיתי להבין למה אנשים חושבים ככה. דיברתי עם לא מעט "מבקרים" וגם "מתנגדים" של הדר אשוח. הם אמרו לי – "זה לא אמיתי, הם עובדים על אנשים".

אם הדר אשוח עושה כל כך הרבה כסף משיווק שותפים, למה הוא מלמד אחרים לעשות את זה? למה הוא לא שומר את כל הידע לעצמו? כנראה שזה לא אמיתי, הוא לא מרוויח הרבה כסף משיווק שותפים. הוא פשוט עושה כסף ממכירת הקורסים, הוא עובד על אנשים, אי אפשר באמת להרוויח הרבה כסף משיווק שותפים. שאלתי אותם – "למה אתם חושבים ככה?" קיבלתי תשובה שבעצם גרמה לי לכתוב את הכתבה הזו.

"לא יכול להיות שהוא מלמד את זה ומייצר לעצמו מתחרים!"

תכלס כסף, הדר אשוח, שלו יפרח, שיווק שותפים, קורס שיווק שותפים

האם הדר אשוח מייצר לעצמו מתחרים?

ממש לא. ראשית, התחום הזה רחב מאוד, יש מקום לכולם להצליח. כמובן, שכדי להצליח אתה צריך להיות מקצוען. קשה לי להאמין שמישהו שמסיים את קורס ההכשרה של הדר, ישר יהיה "הדר הבא". חוץ מזה, לכל אחד כישורים שונים, סגנון שונה, ואף אחד לא יהיה הדר אשוח. שנית, הדר דווקא עשוי להרוויח מכך שיותר ויותר אנשים יעסקו בשיווק שותפים. אם יותר אנשים מקדמים מוצר מסויים, הלקוחות הפוטנציאליים רואים יותר פרסום על המוצר. זה מעלה את המודעות למוצר, ומעלה את המכירות.

בסופו של דבר, כל המשווקים מרוויחים יותר.

כמובן שהדר ושלו מרוויחים כסף ממכירת הקורס. ברור, שאם יהיו לו יותר תלמידים מוצליחים, הם ימליצו עליו והוא ירוויח יותר.

אבל רגע… מה בעצם פסול בזה? אין שום בר "לא מוסרי" בלמכור את הידע ואת הניסיון שלך. כולם לוקחים מתישהו בחיים שיעורים פרטיים. אז מה נגד, שמורה למתמטיקה שמלמדת בתיכון, נותנת שיעורים פרטיים בערב וגובה 200 שקל לשיעור כי היא ממש טובה, זו נוכלות? זה לא מוסרי? להיפך, בזכות השיעורים האלה יותר תלמידי תיכון יצליחו בבחינות בגרות, זה טוב בשבילה, בשביל התלמידים, ותתפלאו – לכל המדינה שלנו.

אם הדר אשוח מלמד אנשים להרוויח כסף באינטרנט, זה בסופו של דבר טוב לא רק בשבילו כי הוא מרוויח כסף. זה טוב לכלכה של המדינה. אנשים מרוויחים יותר, משלמים יותר מיסים, המדינה מרוויחה יותר… ואולי אפילו תשתמש בכסף הזה כדי לפתח ולשפר כבישים ולמנוע תאונות דרכים…

איך שלא תסתכלו, אין שום דבר רע בכך שהדר אשוח מלמד שיווק שותפים.

זה מה שהוא בעצמו אומר בנושא:

משיווק שותפים ליצירת נכס דיגיטלי

סיבה נוספת למה הם הוציאו קורס שיווק שותפים, זה פשוט התקדמות והתפתחות. את זה גם אתם תוכלו לעשות בבוא העת, אחרי שתצברו מספיק ידע וניסיון בשיווק.

השלב הבא הוא בניית נכסים דיגיטליים. אחרי שאתם כבר יודעים איך לקדם בהצלחה מוצר ברשת, אתם יכולים לייצר מוצר דיגיטלי שלכם ולשווק אותו, זה עוד אפיק הכנסה,

כדי לא להיות תלויים רק בהכנסות שלכם משיווק שותפים. יש הרבה דרכים להצליח, צריך לרצות וצריך ללמוד. את עניין הרצון אף אחד לא ילמד אותכם –

או שיש לכם, או שאין. את ההכשרה המקצועית ביותר בשיווק שותפים אתם מקבלים בתוכנית "תכלס כסף".

 

תכלס כסף, הדר אשוח, שלו יפרח, שיווק שותפים, קורס שיווק שותפים

"ממשבר לצמיחה" – פתרונות פרקטיים

שיווק שותפים למתחילים – סקירה וביקורות

עבודה מהבית לנשים – איך להרוויח כסף מכל מקום בעולם